Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странно припушване при ниски обороти
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеГаз за горене? Как би помогнало това?
Точиш маслото, оставяш пробката на картера развита. Наливаш в цилиндрите газ за горене. Трябва газ-та да се задържа в цилиндъра около 20 мин. някъде. Ако изтича веднага докато я сипеш, значи сегментите са запекли. И така сипваш газ докато започне да се задържа в цилиндъра. Оставяш я после да се отече газ-та хубаво и си слагаш пробката и сипваш пак маслото.
Comment
-
Само, че 20 мин. ако се стича значи е за сегменти. Трябва поне след 2 часа пак да има газ в цилиндъра. Но точно на Алфа трудна работаПросто свин спарка като стане на 150 000 км. и е готов
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
За запекли сегменти може да пробваш с това http://www.forteuk.co.uk/product.php...la_Motor_Flush
като последна мярка преди смяна на сегментите.
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеСамо, че 20 мин. ако се стича значи е за сегменти. Трябва поне след 2 часа пак да има газ в цилиндъра. Но точно на Алфа трудна работаПросто свин спарка като стане на 150 000 км. и е готов
Абе да го пробва човека, може да си реши проблема пък
Comment
-
Колега, запеклите сегменти са най-често маслените. Компресионните ако запекат ще го разбере много добре. А компресията със сигурност ще е повече от фабрично с този разход на масло.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Вчера минах покрай един познат монтьор и той изрази мнение, че към горенето на масло принос може да има и факта че карам с 5w40. Посъветва ме да сменя марката и вискозитета. Не знам, със сигурност има кахър и с двг, дано се окажат гумички.Last edited by slaf4u; d.m.y г., 08:56.
Comment
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеВчера минах покрай един познат монтьор и той изрази мнение, че към горенето на масло принос може да има и факта че карам с 5w40. Посъветва ме да сменя марката и вискозитета. Не знам, със сигурност има кахър и с двг, дано се окажат гумички.
И колкото и да е тънко, чак така грубо да прикъдява... повярвай, не е от маслото
Имаш проблем! Пробвайте първо метода с газ-та, ще ти струва само нея, пък после ако не се пооправи ходи на по-сериозни ремонти!Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 10:07.
Comment
-
Няма да се оправи. Метода с газта е за съвсем други случаи. Това пушене не е от спекли сегменти. Или гумички на клапаните които се сменят и на място без да вади главата или сегменти. С мерене на компресия може да се разбере дали е само на 1 цилиндър проблема или е на всички.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеДо колкото се сещам от първите постове, мисля че караше с Agip. Маслото е достатъчно добро, не е от марката
И колкото и да е тънко, чак така грубо да прикъдява... повярвай, не е от маслото
Имаш проблем! Пробвайте първо метода с газ-та, ще ти струва само нея, пък после ако не се пооправи ходи на по-сериозни ремонти!
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениекоето закупено от там си е истинско и не е то вината!
Comment
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеНямам съмнения относно качествата на маслото а в здравето на мотора и в това дали заради проблеми със сегменттите или клапаните,това масло не му идва тънко.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеТънко, дебело - двигател за ремонт
Имах разход от 1-2 л./1000 км и пушеше. Почистих масления сепаратор и започна да харчи 1-1,5 л./10 000 км без никакви пушеци.
За незапознатите - на 8 клапановия ТС му дават нормален разход по книжка от 100 до 190 гр. на 1000 км!
Аз лично първо щях да проверя масления сепаратор, после ще измера компресията с масло и без масло в цилиндрите и ако не открия проблема тогава, ще вървя в посока ремонт на гумички, сегменти или нещо по-сериозно.
Знам, че повечето ви мнения за проблеми с мотора са продиктувани от факта, че в БГ тия коли влизат на 3-400 000 км с превъртяни км и най-вероятно това е причината, но в случая си хвърляме боб по нетаLast edited by Dodo 155; d.m.y г., 09:50.sigpic
Comment
Comment