Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно припушване при ниски обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    Що не пробвате да напълните цилиндрите с газ за горене.
    Газ за горене? Как би помогнало това?
    Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
      Газ за горене? Как би помогнало това?
      Ако има запечени сегменти, ще ги оправи.
      Точиш маслото, оставяш пробката на картера развита. Наливаш в цилиндрите газ за горене. Трябва газ-та да се задържа в цилиндъра около 20 мин. някъде. Ако изтича веднага докато я сипеш, значи сегментите са запекли. И така сипваш газ докато започне да се задържа в цилиндъра. Оставяш я после да се отече газ-та хубаво и си слагаш пробката и сипваш пак маслото.
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #33
        Само, че 20 мин. ако се стича значи е за сегменти. Трябва поне след 2 часа пак да има газ в цилиндъра. Но точно на Алфа трудна работа Просто свин спарка като стане на 150 000 км. и е готов
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          За запекли сегменти може да пробваш с това http://www.forteuk.co.uk/product.php...la_Motor_Flush

          като последна мярка преди смяна на сегментите.
          Алфа 156 1,8ТС 1998г

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Само, че 20 мин. ако се стича значи е за сегменти. Трябва поне след 2 часа пак да има газ в цилиндъра. Но точно на Алфа трудна работа Просто свин спарка като стане на 150 000 км. и е готов
            Ами запонил съм го грешно
            Абе да го пробва човека, може да си реши проблема пък
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #36
              Идея. Що преди да започнеш каквото и да било не идеш да ти замерят налягането в цилиндрите? Така ако има запекъл сегмент ще видиш в кой/кои цилиндри е.
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • #37
                Колега, запеклите сегменти са най-често маслените. Компресионните ако запекат ще го разбере много добре. А компресията със сигурност ще е повече от фабрично с този разход на масло.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Вчера минах покрай един познат монтьор и той изрази мнение, че към горенето на масло принос може да има и факта че карам с 5w40. Посъветва ме да сменя марката и вискозитета. Не знам, със сигурност има кахър и с двг, дано се окажат гумички.
                  Last edited by slaf4u; d.m.y г., 08:56.
                  Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                    Вчера минах покрай един познат монтьор и той изрази мнение, че към горенето на масло принос може да има и факта че карам с 5w40. Посъветва ме да сменя марката и вискозитета. Не знам, със сигурност има кахър и с двг, дано се окажат гумички.
                    До колкото се сещам от първите постове, мисля че караше с Agip. Маслото е достатъчно добро, не е от марката
                    И колкото и да е тънко, чак така грубо да прикъдява... повярвай, не е от маслото
                    Имаш проблем! Пробвайте първо метода с газ-та, ще ти струва само нея, пък после ако не се пооправи ходи на по-сериозни ремонти!
                    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 10:07.
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #40
                      Няма да се оправи. Метода с газта е за съвсем други случаи. Това пушене не е от спекли сегменти. Или гумички на клапаните които се сменят и на място без да вади главата или сегменти. С мерене на компресия може да се разбере дали е само на 1 цилиндър проблема или е на всички.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                        До колкото се сещам от първите постове, мисля че караше с Agip. Маслото е достатъчно добро, не е от марката
                        И колкото и да е тънко, чак така грубо да прикъдява... повярвай, не е от маслото
                        Имаш проблем! Пробвайте първо метода с газ-та, ще ти струва само нея, пък после ако не се пооправи ходи на по-сериозни ремонти!
                        yacco 5w40
                        Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                        Comment


                        • #42
                          което закупено от там си е истинско и не е то вината!
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            което закупено от там си е истинско и не е то вината!
                            Нямам съмнения относно качествата на маслото а в здравето на мотора и в това дали заради проблеми със сегменттите или клапаните,това масло не му идва тънко.
                            Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                              Нямам съмнения относно качествата на маслото а в здравето на мотора и в това дали заради проблеми със сегменттите или клапаните,това масло не му идва тънко.
                              Тънко, дебело - двигател за ремонт
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Тънко, дебело - двигател за ремонт
                                Ако слушах подобно мнение преди около 10 год., щях да си направя ремонт на мотора на 155-цата ей така, за спорта
                                Имах разход от 1-2 л./1000 км и пушеше. Почистих масления сепаратор и започна да харчи 1-1,5 л./10 000 км без никакви пушеци.
                                За незапознатите - на 8 клапановия ТС му дават нормален разход по книжка от 100 до 190 гр. на 1000 км!
                                Аз лично първо щях да проверя масления сепаратор, после ще измера компресията с масло и без масло в цилиндрите и ако не открия проблема тогава, ще вървя в посока ремонт на гумички, сегменти или нещо по-сериозно.
                                Знам, че повечето ви мнения за проблеми с мотора са продиктувани от факта, че в БГ тия коли влизат на 3-400 000 км с превъртяни км и най-вероятно това е причината, но в случая си хвърляме боб по нета
                                Last edited by Dodo 155; d.m.y г., 09:50.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X